Szynka z piersi z kurczaka

Szynka to może trochę za dużo powiedziane - do obłożenia chleba się nadaje ;) nadaje się też do sałatki.
Została w lodówce pierś. Za mało na obiad. Zaczęła się kombinacja. 



składniki:
1 pierś z kurczaka
przyprawy
nić
rękaw

Umytą pierś z kurczaka dokładnie natarłam przyprawami (u mnie przyprawa do gyros, suszona bazylia, granulowany czosnek). Ciasno związałam nicią. Włożyłam do rękawa. Całość włożyłam do garnka z wodą i gotowałam ok. 45 minut. Po ugotowaniu i spróbowaniu pożałowałam, że tak mało :p


Komentarze

  1. Do obłożenia chleba zawsze dobra taka szyneczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super myśl, na pewno też taką (lub bardzo podobną) zrobię. A do tego cudowne fotki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) super! będę zaglądać na blog w poszukiwaniu Twojego przepisu :) Zupełnie inaczej smakuje niż ta typowo sklepowa

      Usuń
  3. Chyba taka zrobię , mniam:))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty