DIY kartki świąteczne

Oprócz gotowania i pieczenia od czasu do czasu zdarza mi się również coś ręcznie robionego zmajstrować. Daleko mi do perfekcji, ale trening czyni mistrza :)

Oto moja pierwsza propozycja kartki świątecznej - bałwanek :) 


Potrzebowałam:
brązową kartkę z bloku technicznego A4
białą kartkę z bloku technicznego
ogonek od liścia
czarny długopis
czerwony długopis
dwa kawałki cienkiej niebieskiej wstążki
taśma klejąca
nożyczki
cyrkiel

Z brązowej kartki wycięłam długi prostokąt, który po złożeniu dał mi kwadrat. Za pomocą cyrkla narysowałam na białej kartce 3 koła: duże, średnie i małe. Ogonek od liścia oczyściłam i przecięłam na pół. Pierwsze koło (duże) przykleiłam do brązowego kwadrata za pomocą kawałka taśmy klejącej zwiniętej w rulonik (uformowałam rulonik z taśmy, przykleiłam do białego koła i wszystko razem przydusiłam do brązowej kartki). Na wierzch przyklejonego koła za pomocą 2óch małych kawałków taśmy klejącej przykleiłam rączki bałwanka, czyli ogonek od liścia przecięty na pół. Średnie koło przymocowałam na duże w ten sam sposób, jak duże koło do brązowego kartonika. Uważałam żeby koło zakryło taśmę od rączek.  Na średnie koło przykleiłam niebieskie wstążki, które będą szalikiem. Najmniejsze koło przykleiłam za pomocą rulonika z taśmy klejącej do średniego koła. Czarnym długopisem narysowałam guziki, oczy i uśmiech a czerwonym długopisem marchewkowy nos. :)



Komentarze

  1. Bardzo fajny bałwanek :) Chyba zrobię z synkiem zamieniwszy go na ozdobę
    choinkową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy pomysł :) Bałwankowa choinka?

      Usuń
  2. Ręcznie robione podarunki cieszą najbardziej. :) Do kompletu lukrowane pierniczki i prezent jak marzenie. :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty