Makaron z krewetkami i cukinią

Przepis banalnie prosty, a zajadam się już kilka dni i nie mogę się przejeść! Wszystko przygotowałam tak jak TU tylko dodałam cukinię


Wykorzystałam:
0,5 kg makaronu spaghetti
225g mrożonych krewetek koktajlowych
ostra papryka, 
suszona bazylia,
oliwa z oliwek,
czosnek
1 cukinię
tarty parmezan (opcjonalnie)




Przygotowanie podobne, jak przy wspominanym wcześniej makaronie na ossstro!
Danie wzbogacone jest "tylko" o cukinię, którą obieraczką pokroiłam w paski. 
Makaron przygotowałam wg instrukcji na opakowaniu. Trochę oliwy wlałam na patelnię, dodałam szczyptę papryki, bazylii i czosnku. Chwilę smażyłam po czym dodałam krewetki, a po ok. 5 minutach  makaron i cukinię. Całość smażyłam jeszcze ok. 2 minuty, cały czas mieszając. Od razu podawałam posypane parmezanem.  



Przydatne sprzęty: obieraczka


Komentarze

  1. Moje doświadczenie z krewetkami jest kiepski, pora na kolejną próbę. W takiej wersji mnie kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne propozycja, na pewno wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam krewetki, mogłabym jeść je codziennie. Muszę wypróbować Twój przepis :). Pozdrawiam :)

    www.peacehappinessfamily.blogspot.tw

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na relację odnośnie wrażeń :) :) pozdrawiam!

      Usuń
  4. wersja j.w. z ryżem też super wyszła, mąż nawet stwierdził, że lepsze niż standardowe z pomidorkami koktajlowymi! :) DZIĘKI i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty