Liebster Blog Awards

Och nieźle się gramolę... Jakiś czas temu dostałam nominację do Liebster Blog Awards! Kolizje Smaków  zaprosiły mnie do zabawy :) bardzo lubię ten blog i dlatego, tak mi głupio, ze dopiero dziś publikuję odpowiedzi! Niestety czasowo ostatnio u mnie istny armagedon... Gotuj, by jeść a tak naprawdę gotuję bardzo sporadycznie. Jednak dzięki mamie i siostrze nie chodzę głodna ;) Ponieważ nie mogę poświęcić tyle czasu na bloga ile mam chęci, nie będę nominować nikogo dalej :( Mam nadzieję, że przy kolejnej edycji załapię się na nominację, że będę mieć więcej czasu a wtedy strzeżcie się, bo i ja będę nominować ;)


A oto pytania i odpowiedzi:
1.    Jaki jest Wasz ulubiony sprzęt w kuchni, taki bez którego nie możecie żyć:)
 Lodówka! Zdecydowanie :D To tam wszystko się zaczyna ;)
2.    Chomikujecie, czy wyrzucacie?
 Chomikuję, chomikuję! Czasem mam ochotę z tym walczyć, jednak i tak wracam do starych nawyków.
3.    Kuchnia marzeń? :)
Własna, otwarta! Pełna życia, gości, rozmów :)
4.    Ulubiona książka?
Jedna? Tak się nie da! Uwielbiam książki. Najchętniej sięgam po kucharskie, biografie i poradniki/przewodniki.
5.    Jak wygląda Wasza rodzina? W sensie mieszkacie z rodzicami/chłopakiem/narzeczonym/mężem, dziećmi etc 
Z rodzicami, rodzeństwem i synem. Jesteśmy bardzo rodzinni.
6.    Gdzie byście chciały pojechać na wakacje? Nie patrząc na koszty i możliwości.
Nie wiem, lubię podróżować. Jest wiele miejsc, które chciałabym zobaczyć. Z chęcią wróciłabym ponownie na Sardynię. Wspaniałe, nocne niebo jakie tam widziałam wywarło na mnie mocne wrażenie. 
7.    Jaki kraj pod względem kulinarnym najbardziej Was fascynuje?
Polska i Włochy
8.    W temacie zdjęć kulinarnych jesteście samoukami, czy może macie jakieś związane z tym wykształcenie, robiłyście jakieś kursy?
Jestem samoukiem, ale chętnie bym zrobiła jakieś kursy.
9.    Co byście chciały zmienić na swoich stronkach?
Częstotliwość pisania postów i zdjęcia...
10. Każdy z nas zakładając naszego bloga miał jakieś nieśmiałe marzenia. Może, że wyda książkę kucharska? Może 1000 odwiedzin dziennie? A może zakładał nieśmiało, że to będzie jego sposób na życie.. a jakie było wasze? :)
Mała restauracja :)
11. Czy jest jakiś aspekt w blogosferze, który wyjątkowo Was wkurza? :)
Hah, jest taki jeden. Ale pewnie to bardziej moja wina ;) Wkurza mnie to, że trzeba mieć czas i do pisania i do czytania i do komentowania... eh...


Komentarze

  1. Szkoda, myślałam że odnajdę więcej ciekawych blogów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawiodłam, wiem :( za rok obiecuję poprawę :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty