Jajko faszerowane

Wraca człowiek do domu po całym ciężkim dniu. 
Siedzi w autobusie a żołądek wykręca mu na drugą stronę....
A w głowie tylko "jeść jeść  jeść!"
Coś na szybko, ale smacznie? 





Szybkie zakupy po drodze i ledwo przekroczyłam próg domu, rzuciłam się do kuchni.
i do dzieła!



Wykorzystałam:
10 jajek
1/2 czerwonej papryki
2 łyżeczki musztardy francuskiej
4 łyżki majonezu
szczypiorek
szczypta soli i pieprzu


Jajka ugotowałam na twardo. Czas, gdy jajka się gotowały wykorzystałam na pokrojenie papryki (na bardzo bardzo drobno) i szczypiorku.

Ugotowane, obrane jajka przekroiłam na pół i wyjęłam żółtka.
Utarłam żółtka z majonezem, musztardą, papryką i pieczarkami.
Za pomocą szprycy do dekorowania nałożyłam farsz do jajek i posypałam szczypiorkiem.


Do jajek przygotowałam trójkątne kanapki :)


 
 





Komentarze

Popularne posty