Minipączki

Sprezentowałam sobie na urodziny urządzenie do wypiekania minipączków! Nazywam to gofrownicą do minipączków, albo pączkownicą ;)

 Świetne urządzenie! Bardzo szybko można przygotować coś do kawki. 

Przygotowałam dwa rodzaje minipączków. Cynamonowe z TEGO przepisu oraz kakaowe.

Na kakaowe wykorzystałam:
1,5 szkl. mąki
2 łyżki kakao
0,5 szkl. cukru
1 łyżeczka sody oczyszczonej
3/4 szkl. jogurtu naturalnego lub maślanki
1/3 szkl. oleju
1 jajko
1/2 tabliczki czekolady (opcjonalnie)

Sypkie składniki wymieszałam w jednej misce (czekoladę drobno pokroiłam i dodałam do sypkich), a mokre w drugiej. Następnie połączyłam ze sobą składniki z obydw. Małą łyżeczką nakładałam na wysmarowaną olejem i rozgrzaną minipączkownicę ;) Piekły się dosłownie kilka minut!
Dekorowałam polewą czekoladową ( ooo ) i kolorowymi kuleczkami albo pisakami do ciasta i kolorowym lukrem :) Można popuścić wodze fantazji!




Komentarze

  1. Są piękne. Moje dzieci byłyby zachwycone :) Szkoda, że nie mam takiej "pączkownicy"

    OdpowiedzUsuń
  2. "Pączkownica" podoba mi się ogromnie :)
    Pączuszki wyszły Ci urocze :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty