Mini pączki

Wczorajsze pączki bananowe były tak obłędne, że postanowiłam dalej poeksperymentować z podobnymi składnikami.
i tak, jest smacznie! Szalenie smacznie ;-)

Wykorzystałam:
1,5 banana
2 łyżki soku z cytryny
3/4 szkl. maślanki
1 jajko
1/2 szkl. oleju
2 szkl. mąki
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1 łyżka cukru pudru
polewa:
8 kostek gorzkiej czekolady
2 łyżeczki gęstej śmietany 18%

Banan rozdusiłam z sokiem z cytryny. Dodałam maślankę, jajko i cukier puder - dokładnie wymieszałam. W drugiej misce wymieszałam mąkę z proszkiem do pieczenia. Dodałam mokre składniki do suchych i wymieszałam do połączenia. Małą łyżeczką nakładałam porcje ciasta do pączkownicy (co to? Spójrz >TU< ). I w kilka minut były gotowe pączki.
przygotowanie polewy: śmietanę włożyłam do miseczki, starłam do tego czekoladę i wszystko podgrzewałam w kąpieli wodnej (cały czas mieszając). Pączki z jednej strony moczyłam w polewie, niektóre posypałam startą czekoladą. Dobre i z polewą i bez! :-)




Komentarze

Popularne posty