Blog Liebster Award

Z dużym opóźnieniem, ale stawiam się do odpowiedzi na pytania! Do zabawy wciąga mnie Agnieszka z ciekawaosta.pl - DZIĘKUJĘ :)



Oto pytania od Agnieszki.

1. Górki i pagórki czy morze?
hm... jeziora :) Uwielbiam jeziora :) Chciałabym kiedyś mieszkać nad jednym. Tylko nie takim turystycznym, a schowanym, z własnym dostępem do brzegu. Gdzieś na odludziu, blisko lasu. O! Tak mi się marzy :) Na wakacje jeździmy co roku nad morze. Góry są dla mnie jeszcze niezbadane, ale w przyszłości chciałabym je lepiej poznać. Nauczyć się (i Filcia) jeździć na nartach.
2. Blogowy idol?
Przyznaję się bez bicia, że nie mam. Kulinarnych - kilku, aktorskich i fotograficznych też, ale blogowego brak.
3. Skąd pomysł na nazwę bloga?
No właśnie ta nazwa... Heh :p przypadkiem. Była wolna na blogspocie :) Co jakiś czas mam ochotę zmienić tę nazwę. Zobaczymy, co czas przyniesie.
4. Samochód, rower, pociąg czy samolot? Ulubiony środek lokomocji to?
Pociąg! Można poznać wielu ciekawych ludzi, uśmiać się. Mimo miłości do kolejowego środku lokomocji, do podróży w miarę możliwości wybieram samolot :)
5. Wolisz szpilki czy trampki?
Szpilki! Uwielbiam szpilki! Tak pięknie wyglądają w mojej szafie :) Na nogach częściej trampki.
6. Kiedy nie możesz zasnąć to?
Przeglądam pinterest :p Szukam motywacji do gotowania, wystroju domu, szycia, do pracy :)
7. Marzenie, które na pewno się spełni?
A może być to, które już się spełniło? Fil :)
8. Twój najlepszy blogowy wpis?
Najwięcej odsłon? Ten z przepisem na ziołową rybę, a mój ulubiony to ten z przepisem na chleb :)
9. Miejsce, do którego chętnie wracasz?
Dom i Rzym. Uwielbiam obydwa!
10.Książka, którą przeczytałaś jednym tchem?
Te o Harrym Potterze! Hahaha :D 4 pierwsze części :) 
11.Film przy którym zasnęłaś?
Pulp Fiction :p raz oglądałam, zasnęłam, drugi raz po niego nie sięgnęłam.


Komentarze

  1. Dziękuję Sylwio za udział :-) i za odpowiedź na pytania. Fajnie, że dałaś się lepiej poznać. W mojej szafie też szpilki pięknie wyglądają :-D. Pozdrawiam ciepło z narciarskiego regionu :-). jakby na przyszłość się mogło przydać.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty